Thursday, April 19, 2007

Soalan 7 : Apakah perniagaan lain selain daripada Stromberg?

Syarikat tidak bergantung 100% pada Stromberg, sebaliknya mempunyai banyak lagi perniagaan lain. Berikut adalah anak-anak syarikat di bawah Jai Network Holding Sdn Bhd buat masa ini;

No.
Nama Syarikat
Jenis Perniagaan
1Jai Network Systems Sdn Bhd Stromberg Fuel Saver, Asia
2Jai Resources Sdn Bhd

Pengedar kereta LMG, China
HydroFuel Car System

3Jai Success University Inc, New York Universiti yang praktikal, tapak kampus di Muar, Johor

Syarikat merancang akan menubuhkan sehingga 100 buah anak syarikat dalam masa terdekat. Semua strategi dan perancangan telah diatur dengan rapi dan anda semua dialu alukan untuk turut serta. Mungkin juga anda adalah salah seorang daripada pengarah syarikat yang bakal ditubuhkan kelak.

Serba sedikit berkaitan "HydroFuel Car System"

Jai Resources Sdn Bhd (JRSB) telah dilantik sebagai Master Dealer atau Pengedar Eksklusif HydroFuel Car System untuk seluruh Malaysia.

HydroFuel Car System adalah merupakan produk aksesori kereta yang menggunakan Hydrogen Fuel Technology. Teknologi ini menggunakan air sebagai bahan bakar pelengkap kepada petrol/diesel. Melalui kaedah Nano Teknologi, air dipecahkan kepada hidrogen dan oksigen yang kemudiannya akan bergabung dengan petrol/diesel dalam injin untuk tujuan pembakaran.

Produk ini yang boleh mengurangkan penggunaan minyak sebanyak 50% dan mesra alam adalah yang pertama seumpamanya di dunia dan akan dilancarkan pada pertengahan tahun 2007 di Malaysia.


Bengkel "HydroFuel Car System" Syarikat di Banting, Selangor

No comments: