Thursday, April 19, 2007

Soalan 24 : Ya, saya berminat untuk menyertai Smart Partnership sebanyak RM1,000; Bagaimana caranya??

1. Jadi Ahli Smart Moving dengan membayar kepada saya RM 550.00; bayaran-bayaran ini merangkumi;
           1.1 Pembelian 2 set Stromberg : RM500.00
           1.2 Yuran Ahli Seumur Hidup    : RM 50.00

2. Saya akan medaftarkan nama anda kepada Syarikat dengan mengunakan "daftar online".

3. Lepas daftar, anda boleh sertai Smart Partnership.

4. Caranya, hubungi saya melalui telefon atau email. Saya akan mengirimkan "borang serah amanah" dengan cara email atau pos atau fax kepada anda. Borang ini bertujuan, anda mengamanahkan kepada saya untuk menguruskan proses penyertaan smart partnership anda.

5. Setelah anda menerima borang ini, bank in RM1,000 ke Maybank 5061 6401 6433 @ Jai Network Systems Sdn Bhd - untuk menyertai Smart Partnership dan kirimkan kepada saya Bank in slip tersebut beserta borang yang telah dilengkapkan kepada saya.


NOTE : Untuk menerima bayaran pertama pada 15hb (pada bulan depan); pembelian anda (bayaran RM1,000) hendaklah dilakukan sebelum 15 hb (pada bulan ini).

No comments: